Magazine partenere BF.ro care rulează în această perioadă campanii de reduceri.

Lidl aniversează 5 ani de Lidl Plus cu un concurs uriaș; printre premii, 5 BMW Seria 5 și 1000 de vouchere de cumpărături

5 ani de Lidl Plus vin cu un BMW, 1000 € sau TV Samsung; concurs valabil până pe 19 octombrie

Lidl România a lansat o campanie aniversară pentru cei 5 ani de Lidl Plus, aplicația de fidelizare care a prins foarte bine la publicul local. Iar de data asta nu e vorba doar de cupoane sau reduceri uzuale, ci de un concurs cu premii mari și multe – inclusiv 5 mașini BMW Seria 5, 10 premii în bani (1000 euro fiecare), 100 de televizoare smart Samsung și 1000 de vouchere de 100 lei.

Pentru a intra în tragerea la sorți, trebuie să cumperi de minimum 70 lei și să scanezi cardul digital Lidl Plus la casă. La fiecare 70 lei cheltuiți obții 1 punct. Iar la fiecare 5 puncte acumulate în aplicație (deci după 350 lei cheltuiți), primești automat o participare în concurs. Cu cât cumperi mai des, cu atât ai mai multe șanse. Campania este activă în perioada 29 septembrie – 19 octombrie 2025, exclusiv în magazinele fizice Lidl din România.

Pe lângă concurs, Lidl oferă și un cupon surpriză în fiecare zi, valabil doar în ziua respectivă. Ca să-l accesezi, trebuie să intri zilnic în aplicație. Nu e nevoie de cumpărături pentru aceste cupoane zilnice, dar ele sunt valabile doar 24 de ore, deci trebuie folosite rapid. E un motiv în plus să verifici aplicația zilnic, mai ales că în trecut Lidl a oferit reduceri consistente prin astfel de cupoane (de exemplu -30% la cafea, fructe, carne etc.).

În total, Lidl pune la bătaie:

  • 5 x BMW Seria 5
  • 10 x premii de 1000 euro
  • 100 x televizoare Samsung Crystal UHD
  • 1000 x vouchere de 100 lei prin Lidl Plus

Nu există limită de participări, deci dacă strângi 10 puncte, intri cu 2 participări, și tot așa. Poți urmări câte puncte ai acumulat direct în aplicația Lidl Plus, în secțiunea dedicată campaniei aniversare. Regulamentul complet e disponibil în aplicație sau pe site-ul Lidl România.


Autor: Claudia Gheorghe