Extinderea Iulius Mall Suceava a fost finalizată; mai multe magazine pentru clienți și branduri noi în premieră
Lefties, Reserved și HalfPrice ajung la Suceava; extindere finalizată și retaileri noi în premieră
Iulius Mall Suceava este acum mai mare și aduce o ofertă extinsă de shopping, după finalizarea lucrărilor de extindere realizate de IULIUS și Atterbury Europe. Spațiul comercial a crescut cu 16.500 mp, iar întreaga suprafață de retail ajunge la 60.000 mp. Investiția s-a ridicat la 40 de milioane de euro și duce totalul investit în proiectul din Suceava la 110 milioane euro.
Ce înseamnă asta pentru clienți? În primul rând, mai multe magazine și mai multă diversitate. Au fost aduse în premieră pentru oraș branduri internaționale ca Lefties, Stradivarius, HalfPrice, Reserved, Mohito, House și Cropp. Sunt vizate atât fashionul, cât și produsele cu prețuri accesibile, semn că mall-ul încearcă să acopere o plajă mai largă de public. În plus, au fost amenajate noi spații de tip food court, dar și un parc exterior și 2.400 de locuri de parcare.
Extinderea de la Suceava se înscrie într-o strategie mai amplă a dezvoltatorului IULIUS, care vizează modernizarea centrelor comerciale din rețea și integrarea lor în oraș. Rețeaua include mall-uri la Iași, Cluj și Timișoara, dar și proiecte în curs de dezvoltare la Cluj-Napoca (RIVUS), Constanța și Iași. Atterbury Europe, partenerul de investiții, este activ pe mai multe piețe din Europa Centrală și de Est, cu un portofoliu imobiliar de peste 2 miliarde euro.
Sursa: profit.ro
Autor: Claudia Gheorghe