🎁 Magazine cu campanii și reduceri partenere BF.ro!

Analiză Black Friday 2023 eMAG - Rezultate și statistici

Cifrele și statisticile lui Black Friday 2023 eMAG

Evenimentul eMAG Black Friday din 2023, ajuns la cea de-a 13-a ediție, a înregistrat un număr record de 600.000 de clienți care au generat vânzări de 731 milioane lei, depășind ediția precedentă cu 87 milioane lei. Este cea mai mare creștere anuală înregistrată vreodată de la lansarea evenimentului în România, subliniind o evoluție majoră în comportamentul de cumpărături online.

eMAG

În data de 10 noiembrie, consumatorii au achiziționat 2,8 milioane de produse, cu un accent deosebit pe diversificarea coșului de cumpărături. Categorii precum băcănie, băuturi, parfumuri, produse de îngrijire personală și cosmetice au însumat peste un milion de produse comandate, indicând o tendință de utilizare a evenimentelor de reduceri pentru achiziții diverse.

CEO-ul eMAG, Tudor Manea, a evidențiat creșterea numărului de clienți și diversitatea ofertelor ca factori principali în succesul ediției din acest an, remarcând că „rezultatele Black Friday de anul acesta ne-au depășit toate așteptările și scot în evidență puterea pe care o are comerțul online”.

Un aspect notabil al comportamentului de consum a fost preferința pentru plata cu cardul, cu 70% dintre plăți efectuate în acest mod, ceea ce reflectă încrederea crescută în soluțiile de plată digitale. De asemenea, majoritatea comenzilor au fost plasate pentru easybox, punctând o tendință spre comoditate și eficiență în procesul de livrare.

Rezultate Black Friday eMAG 2023

Interesant este și faptul că Bucureștiul nu se mai află în top cinci județe după valoarea medie a comenzilor per client, ceea ce sugerează o distribuție geografică mai echilibrată a puterii de cumpărare.

Produsele speciale au jucat și ele un rol în dinamica evenimentului, cu articole variind de la nopți de cazare și bilete de avion, până la automobile și servicii de sănătate și frumusețe, ilustrând astfel diversitatea și complexitatea ofertei online.

Categorii de Produse Predilecte

Black Friday 2023 a fost un succes deci, iar pentru 2024 ne putem aștepta la adaptări care să reflecte creșterea și maturizarea pieței. Totodată, datele sugerează că următoarea ediție va trebui să se concentreze în special pe rafinarea strategiei de preț pentru a menține această traiectorie ascendentă.

Sursă captură de ecran: Radu Dumitru

Disclaimer: Acest preț a fost valabil pe data de de 11-11-2023 . Între timp, probabil, s-a modificat (sau produsul nu mai este în stoc). Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele inadvertențe. Puteți însă căuta un alt produs pe site-ul eMAG.


Autor: Ervin