Magazine partenere BF.ro care rulează în această perioadă campanii de reduceri.

Action intră pe piața din România; primul magazin se deschide pe 24 septembrie la Pitești

Action deschide primul magazin în România pe 24 septembrie; peste 1.500 de produse sub 5 lei

Retailerul olandez Action, cunoscut pentru prețurile mici și gama largă de produse, deschide pe 24 septembrie primul magazin din România, în centrul comercial Supernova din Pitești. Brandul este deja prezent în 11 țări europene și este considerat un concurent direct pentru Pepco și TEDi, venind cu o ofertă de peste 6.000 de produse împărțite în 14 categorii – de la articole de uz casnic și produse sanitare până la decorațiuni, textile, articole pentru grădină și bricolaj.

Ce atrage atenția este strategia de preț: peste 1.500 de produse costă sub 5 lei. Asta poziționează Action ca o alternativă clară pentru românii care vor să facă cumpărături ieftine, fără să renunțe la diversitate.

Planurile retailerului nu se opresc aici. După Pitești, urmează deschideri și în București, Cluj-Napoca, Drobeta Turnu Severin, Bragadiru, Oradea și Arad. Mai mult, WDP (un dezvoltator belgian de spații logistice) investește 40 de milioane de euro într-un centru de distribuție de 54.000 mp pentru Action, la Ștefănești, lângă București. Acest depozit va susține expansiunea rețelei în România.

Action este o companie cu ritm de creștere agresiv: în 2024 a raportat 13,8 miliarde de euro cifră de afaceri și peste 18 milioane de clienți în cele peste 3.000 de magazine din Europa. Doar anul trecut a deschis 352 de magazine și pentru 2025 are în plan cel puțin alte 370.

La nivel de angajări, Action recrutează personal pentru toate magazinele din România, iar salariile pornesc de la 2.850 lei net pentru full time, respectiv 1.300 lei net pentru part time.

Sursa: economica.net


Autor: Claudia Gheorghe