Black Friday 2025 a început pe Trendyol! Peste 4.000 de comercianți români și reduceri de până la 80% la toate categoriile
Livrare gratuită, produse cu stoc limitat și 80% reducere; a început campania Trendyol de Black Friday
Campania de Black Friday de pe Trendyol a început pe 31 octombrie și continuă până pe 11 noiembrie, cu reduceri de până la 80% aplicate în toate categoriile disponibile pe platformă. Spre deosebire de alți retaileri, aici nu e vorba doar de câteva produse vedetă, ci de o ofertă extinsă, care include articole de îmbrăcăminte, electrocasnice, cosmetice, încălțăminte, jucării, produse de curățenie și multe altele. Participă la campanie și peste 4.000 de comercianți români, un detaliu important care marchează prima ediție majoră cu participare locală.

Pe lângă sortimentul uriaș, platforma a activat o campanie de promovare susținută de peste 9.000 de influenceri români, dar și de ambasadorii campaniei: Theo Rose, Gina Pistol și Smiley. Aceștia au secțiuni dedicate pe site, cu selecții personale de produse, toate incluse în promoțiile curente. În plus, în perioada 25 noiembrie – 2 decembrie urmează o a doua rundă de reduceri, sincronizată cu Black Friday-ul internațional.
Reducerea de până la 80% este deja aplicată unor produse populare precum:
- detergent Persil 10 kg – 63,15 lei (−42%)
- set 3 sprayuri degresante Chanteclair – 20,62 lei (−53%)
- mandolină multifuncțională 13-în-1 – 38 lei (−5%)
- pijama tricotată cu tematică de Crăciun – 48,28 lei (−45%)
- parfum arabesc Yara 100 ml – 89,10 lei (−55%)
Toate ofertele includ livrare gratuită, iar pentru multe articole sunt disponibile și reduceri suplimentare la achiziția mai multor produse – de exemplu, -5 RON la patru articole sau -2% la trei bucăți. Produsele cele mai căutate vin cu etichete „grăbește-te”, pentru că sunt deja în coșurile a mii de utilizatori și se pot epuiza rapid. Ex: un set de 12 recipiente pentru congelator și microunde a fost adăugat în coș de peste 3.000 de persoane.

Trendyol devine o forță tot mai mare pe piața din România, cu o creștere constantă susținută de expansiune locală. Retailerul a mărit cu 45% personalul de suport în timpul acestei perioade, pentru a gestiona volumul de comenzi și a menține un nivel ridicat al serviciului clienți. Campania de Black Friday din România este, potrivit reprezentanților companiei, cea mai amplă desfășurată de Trendyol la nivel internațional (cu excepția Turciei, țara de origine).
Pe platformă pot fi găsite branduri internaționale ca Nike, Adidas, UGG, Guess, Philips, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, dar și nume românești precum Răspundel Istețel sau Gerovital. Reducerile acoperă inclusiv segmente precum produse pentru casă, mobilier mic, lenjerii, electrocasnice de mici dimensiuni sau jucării educative.
Găsești ofertele Black Friday aici!
Autor: Claudia Gheorghe
