Magazine partenere BF.ro care rulează în această perioadă campanii de reduceri.

Black Friday 2025 începe mai devreme la Altex; primele reduceri pe 30 octombrie, 3 valuri și până la -70%

Black Friday 2025 by Altex: debut pe 30 octombrie, oferte în aplicație, integrare cu Brico Depot

Altex deschide sezonul de reduceri mai devreme decât toți rivalii: Black Friday 2025 începe oficial pe 30 octombrie, cu un plan în 3 etape care se întinde până pe 19 noiembrie. Retailerul promite reduceri de până la 50%, ba chiar și de 70% în unele cazuri punctuale, și extinde campania nu doar în rețeaua proprie, ci și în magazinele Media Galaxy și Brico Depot, recent intrat sub umbrela companiei.

Primul val de reduceri începe pe 30 octombrie, mai devreme de ora 7 dimineața, și se încheie pe 5 noiembrie. Urmează a doua etapă între 6-12 noiembrie, iar ultima se desfășoară între 13-19 noiembrie. Oferta acoperă toată gama clasică: electronice, electrocasnice, produse de îngrijire personală și pentru casă, dar și articole de bricolaj. Accentul va fi pus pe aplicația de mobil, unde promisiunea este că reducerile vor apărea primele.

În contextul economic complicat, cu inflație și TVA în creștere, românii au devenit mai precauți cu achizițiile și au început să amâne cumpărăturile pentru perioada de Black Friday. Conform declarațiilor din partea Altex, cele mai căutate produse în ultima vreme sunt anvelopele, accesoriile auto, dar și articolele pentru bebeluși – semn că prioritățile de consum s-au mutat spre necesități concrete, nu mofturi.

Altex pariază anul acesta și pe integrarea completă a Brico Depot în sistemul de reduceri, după achiziția din primăvară. Magazinul de bricolaj a fost regândit ca platformă online și vine cu o aplicație de mobil nouă, dar și cu un sistem propriu de monitorizare RRP (prețuri recomandate de revânzare), menit să aducă mai multă transparență în politica de prețuri. În plus, Brico va intra în programul logistic extins al Altex, care include livrare cu două persoane pentru produsele voluminoase și preluarea ambalajelor pentru reciclare – o inițiativă nouă a grupului.

Totuși, există și o limitare: Altex nu dispune de un sistem de tip Easybox, oferind în schimb serviciul Click and Collect în parteneriat cu Poșta Română. Deocamdată, livrarea rapidă la lockere rămâne un punct slab față de concurenți.

Se mai remarcă și o abordare mai agresivă pe zona de lichidări de stoc și produse mai vechi (generații 2024, de exemplu), unde e de așteptat ca reducerile de 70% să fie aplicate. Totuși, compania nu a publicat o listă clară cu produsele vedetă, dar a oferit indicii că reducerile cele mai mari vor fi aplicate acolo unde e vorba de stocuri limitate sau ieșiri de gamă.

Sursa: Mobilissimo.ro


Autor: Claudia Gheorghe