Redeschidere cu facilități noi: H&M revine în Promenada cu H&M Home și serviciul Click & Collect
Noutăți și oferte în Promenada: H&M revine cu secțiunea Home și promoții speciale
H&M redeschide oficial magazinul său din Promenada Mall București începând cu 29 mai, iar pe lângă spațiul modernizat de 2170 mp, retailerul aduce o premieră în locație: zona H&M Home. Este al treilea magazin din țară care include această secțiune dedicată decorațiunilor și accesoriilor pentru casă, iar compania promite oferte speciale și prețuri de lansare în primele zile de la deschidere. Noua funcție Click & Collect face parte din strategia H&M de a integra cât mai mult experiența online cu cea fizică, iar magazinul din Promenada e printre primele din București care oferă acest serviciu. Clienții pot comanda produsele dorite de pe site, le pot rezerva cu ridicare din magazin și evita astfel aglomerația, economisind timp.
Potrivit informațiilor disponibile, H&M plusează cu reduceri specifice pentru reîntoarcerea în Promenada, cu accent pe articolele din colecțiile primăvară-vară, dar și pe produsele din noua gamă H&M Home, unde sunt așteptate discounturi punctuale pe segmentele living, baie și dormitor. De regulă, retailerul lansează promoții de redeschidere cu valabilitate de 3-5 zile, iar clienții care dețin cont H&M sau folosesc aplicația mobilă primesc acces prioritar la campanii promoționale și coduri de reducere exclusive.
Pe lângă expunerea noii colecții de haine pentru femei, bărbați și copii, atracția clară rămâne secțiunea Home, unde H&M mizează pe produse accesibile cu design minimalist, integrate pe categorii de cameră și livrate în ambalaje eco. E o mișcare evidentă către segmentul de lifestyle, iar redeschiderea din București vine în contextul în care retailerul suedez își majorează bugetul de investiții global la 1,1 miliarde dolari, cu obiectivul declarat de a dubla vânzările până în 2030.
Clienții care trec pragul magazinului în primele zile vor beneficia nu doar de reduceri, ci și de un spațiu complet regândit, cu zonare clară și un flux de cumpărături mai intuitiv. Este evident că H&M nu mai mizează doar pe modă, ci încearcă să-și extindă baza de clienți și pe zona de produse pentru locuință, într-o formulă care combină stilul scandinav cu prețurile accesibile. De altfel, în campaniile anterioare de redeschidere, reducerile au ajuns frecvent și la -20% pentru anumite categorii de produse, ceea ce s-ar putea repeta și în cazul Promenada.
Autor: Claudia Gheorghe