Magazine partenere BF.ro care rulează în această perioadă campanii de reduceri.

Kaufland lansează o colecție de vară sub semnătura lui Cătălin Botezatu. Hainele nu sar de 100 lei și se găsesc doar în România

Totul sub 100 lei. Kaufland aduce în magazine o colecție semnată de Cătălin Botezatu

Retailerul german Kaufland aduce în România, începând din 9 iulie, o colecție vestimentară exclusivă semnată de Cătălin Botezatu, sub conceptul „Smart Fashion Summer”. Toate piesele sunt destinate sezonului estival și vin sub un mesaj de marketing clar: Totul sub 100 lei. Practic, majoritatea articolelor sunt disponibile la prețuri sub 50 de lei și pot fi cumpărate doar din magazinele fizice Kaufland din România.

Colecția include piese casual de vară, gândite să fie cât mai accesibile pentru publicul larg, fără a ignora partea de estetică și stil. Deși nu avem o listă completă cu tipurile de articole, surse din retail indică o selecție de tricouri, pantaloni scurți, cămăși lejere și rochii, toate în linie cu tendințele verii 2025. Este a doua colaborare de acest gen pentru Kaufland, care a mai cochetat în trecut cu zona de fashion, dar acum vine cu o ofertă gândită exclusiv pentru România, cu prețuri ancorate într-un prag psihologic clar – 100 lei.

Lansarea colecției vine pe fondul unui an excelent pentru Kaufland, care a raportat în 2024 o creștere a cifrei de afaceri cu 6%, până la aproape 19,6 miliarde lei, și un profit net de peste 1 miliard lei, în urcare cu 33% față de anul precedent. Rețeaua din România numără în prezent 192 de magazine, iar retailerul are în plan să ajungă la 250 de hipermarketuri în România și Republica Moldova până în 2030. În paralel, se extinde și partea logistică, cu un al treilea depozit în pregătire la Iași, lângă Metro, pe lângă cele deja funcționale din Turda și Ploiești.

Cu această colecție low-cost realizată în parteneriat cu un designer cunoscut, Kaufland pare să mizeze nu doar pe volum de vânzări, ci și pe un mesaj social – ideea că moda de vară poate fi accesibilă oricui, fără a face rabat la aspectul vizual. În plus, această campanie vine într-un context de consum atent la preț și pare să răspundă unei cereri reale de produse cu design semnat la prețuri prietenoase.

Colecție Cătălin Botezatu


Autor: Claudia Gheorghe