Reduceri și oferte pentru Știri
Lensa oferă consult auditiv gratuit; gama Phonak Terra, acum mai ieftină cu 25%
Testare gratuită și reducere de 25% la aparate auditive la Lensa; disponibil în București și Ploiești
Dacă ai început să zici tot mai des „Ce-ai zis?” sau dacă simți că auzi, dar nu înțelegi chiar tot ce se spune, poate e momentul să-ți verifici auzul. Și vestea bună e că o poți face fără să plătești nimic, în anumite magazine Lensa. Mai exact, consultul auditiv este 100% gratuit în trei locații: Lensa Iuliu Maniu și Tineretului din București și Piața Victoriei din Ploiești. Trebuie doar să te programezi, iar tot procesul e rapid, fără obligații și făcut de specialiști.
În plus, dacă în urma testului ți se recomandă un aparat auditiv, ai o reducere de 25% la toate modelele disponibile. E valabil pentru oricine face consultul și nu e nevoie de voucher sau cod separat. Prețurile diferă în funcție de tipul și performanțele dispozitivului, dar ca idee, dacă un aparat costa 2400 lei, cu reducerea aplicată ajungi la 1800 lei – destul de mult tăiat.
Pentru orientare, iată câteva exemple de aparate auditive pe care le poți găsi disponibile doar în showroom-urile Lensa:
- Phonak Terra BTE-SP (Sandalwood) – 2799 lei → 2099 lei
- Phonak Terra RIC-312 (Beige / Silver gray) – 2799 lei → 2099 lei
- Phonak Terra+ BTE-M (Sand Beige) – 3899 lei → 2924 lei
- Phonak Terra+ RIC-312 (Sand Beige) – 3899 lei → 2924 lei
Toate sunt aparate moderne, discrete, cu funcții smart, iar evaluarea inițială îți arată exact ce model ți se potrivește. Bonus: primești și recomandări personalizate în funcție de stilul tău de viață.
E o ocazie bună să rezolvi o problemă care poate deveni serioasă în timp. Iar dacă ai părinți sau bunici care evită să meargă la control, poate le dai tu un imbold. Programarea se face online, durează un minut, iar testul e complet gratuit. În magazinele Lensa menționate mai sus.
Detalii aici!
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieeMAG se pregătește de Black Friday 2025; simbolul campaniei, pisica neagră, a reapărut pe site!
Pregătirile de Black Friday sunt în toi pe eMAG, unde pisica neagră își ascute ghearele pentru vânătoarea reducerilor!
eMAG se pregătește de Black Friday 2025; Simbolul campaniei de Black Friday a apărut! Dacă ai intrat ieri pe eMAG și ți-a sărit în ochi pisica neagră, nu e o coincidență. E deja un simbol al campaniei de Black Friday, iar apariția ei nu face decât să confirme ce se pregătește în spate: reducerile mari sunt aproape.
Aflăm prin intermediul unui membru al grupului de Facebook Mobilissimo faptul că ziua trecută, pisica neagră eMAG și-a făcut apariția cu mesajul "Ne pregătim de Black Friday. Revenim dimineața!". A fost doar un test pentru funcția de black-out totuși, astfel că mai avem de așteptat până la startul campaniei Black Friday care la eMAG se dă pe 7 noiembrie și va dura o singură zi.
Până atunci, e simplu ce ai de făcut: setează-ți produsele preferate la favorite, compară din timp prețurile și urmărește update-urile din sursele de încredere. Lista magazinelor participante și ofertele confirmate pot fi urmărite deja, iar sesiunile de monitorizare continuă sunt active.
Sunt multe magazine de luat în vizor și mă gândesc desigur la eMAG, evoMAG, Flanco, PC Garage și multe alte platforme de vânzări ce activează în online. În ultimii ani am avut chiar și oferte din partea serviciilor de food delivery. Pe eMAG vor fi și beneficii extra pentru cei care au Genius.
Ține aproape, aici vor fi postate cele mai bune oferte, imediat ce apar primele liste oficiale!
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieBlack Friday 2025 începe mai devreme la Altex; primele reduceri pe 30 octombrie, 3 valuri și până la -70%
Black Friday 2025 by Altex: debut pe 30 octombrie, oferte în aplicație, integrare cu Brico Depot
Altex deschide sezonul de reduceri mai devreme decât toți rivalii: Black Friday 2025 începe oficial pe 30 octombrie, cu un plan în 3 etape care se întinde până pe 19 noiembrie. Retailerul promite reduceri de până la 50%, ba chiar și de 70% în unele cazuri punctuale, și extinde campania nu doar în rețeaua proprie, ci și în magazinele Media Galaxy și Brico Depot, recent intrat sub umbrela companiei.
Primul val de reduceri începe pe 30 octombrie, mai devreme de ora 7 dimineața, și se încheie pe 5 noiembrie. Urmează a doua etapă între 6-12 noiembrie, iar ultima se desfășoară între 13-19 noiembrie. Oferta acoperă toată gama clasică: electronice, electrocasnice, produse de îngrijire personală și pentru casă, dar și articole de bricolaj. Accentul va fi pus pe aplicația de mobil, unde promisiunea este că reducerile vor apărea primele.
În contextul economic complicat, cu inflație și TVA în creștere, românii au devenit mai precauți cu achizițiile și au început să amâne cumpărăturile pentru perioada de Black Friday. Conform declarațiilor din partea Altex, cele mai căutate produse în ultima vreme sunt anvelopele, accesoriile auto, dar și articolele pentru bebeluși – semn că prioritățile de consum s-au mutat spre necesități concrete, nu mofturi.
Altex pariază anul acesta și pe integrarea completă a Brico Depot în sistemul de reduceri, după achiziția din primăvară. Magazinul de bricolaj a fost regândit ca platformă online și vine cu o aplicație de mobil nouă, dar și cu un sistem propriu de monitorizare RRP (prețuri recomandate de revânzare), menit să aducă mai multă transparență în politica de prețuri. În plus, Brico va intra în programul logistic extins al Altex, care include livrare cu două persoane pentru produsele voluminoase și preluarea ambalajelor pentru reciclare – o inițiativă nouă a grupului.
Totuși, există și o limitare: Altex nu dispune de un sistem de tip Easybox, oferind în schimb serviciul Click and Collect în parteneriat cu Poșta Română. Deocamdată, livrarea rapidă la lockere rămâne un punct slab față de concurenți.
Se mai remarcă și o abordare mai agresivă pe zona de lichidări de stoc și produse mai vechi (generații 2024, de exemplu), unde e de așteptat ca reducerile de 70% să fie aplicate. Totuși, compania nu a publicat o listă clară cu produsele vedetă, dar a oferit indicii că reducerile cele mai mari vor fi aplicate acolo unde e vorba de stocuri limitate sau ieșiri de gamă.
Sursa: Mobilissimo.ro
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieBăneasa Shopping City va deveni cel mai mare mall din România; extinderea îl plasează peste AFI Cotroceni
Popoviciu pregătește o extindere record; Băneasa Shopping City va deveni nr. 1 în România
Mall-ul din nordul Bucureștiului se pregătește să revină în topul centrelor comerciale din România, nu doar după cifra de afaceri, ci și după suprafață. Băneasa Shopping City, deținut de compania Băneasa Developments, va intra într-o nouă etapă de extindere, care îl va transforma în cel mai mare mall din țară, depășindu-l pe actualul lider, AFI Cotroceni, potrivit profit.ro. Suprafața adăugată se va întinde pe aproximativ 23.000 mp, chiar în fața intrării principale, acolo unde acum sunt locuri de parcare.
Proiectul se află încă în faza incipientă, fără o schiță tehnică finalizată, dar interesul pentru dezvoltare există. Gabriel Popoviciu, omul din spatele investiției, a confirmat inițiativa și spune că lucrările vor presupune atât construirea unui corp nou de clădire, cât și o modernizare amplă a galeriilor comerciale actuale. Ultima extindere a avut loc în 2010, atunci când a fost adăugat cinematograful și zona de divertisment. Atunci s-au investit 22 milioane de euro, ceea ce a dus suprafața totală a mall-ului la 85.000 mp. Acum, pragul de 88.000 mp al rivalului din Cotroceni va fi depășit.
Deși Băneasa Shopping City a pierdut prima poziție în topul mall-urilor după venituri în 2024, rămâne o forță relevantă pe piața de retail. În 2023, veniturile din chirii au crescut cu 6,6%, ajungând la circa 60 milioane de euro, cu doar 500.000 euro sub AFI Cotroceni. Complexul are peste 300 de magazine și este parte a unei zone comerciale mai largi, care include și branduri precum IKEA, Carrefour, Metro, BricoDepot și Mobexpert, pentru care Băneasa Developments oferă servicii de administrare.
În total, zona comercială din Băneasa se întinde pe 45 de hectare. În spatele acestui ecosistem urban se află una dintre cele mai mari investiții imobiliare private din România, cu peste 256 milioane de euro pompați în ultimii 17 ani. Popoviciu controlează și Băneasa Business & Technology Park (două clădiri de birouri, 28.614 mp), dar și un ansamblu rezidențial cu 12 blocuri și 227 de apartamente, care acoperă aproximativ 74.000 mp.
Tot el a dezvoltat și primul magazin IKEA din România, vândut în 2010 direct către suedezi pentru circa 30 milioane de euro. Pe lângă terenul IKEA și cel al ansamblului rezidențial, care au fost vândute, restul dezvoltărilor din Băneasa rămân în proprietatea firmelor lui Popoviciu sau sunt concesionate, cum este cazul terenului ocupat de Ambasada SUA.
Portofoliul său s-a extins în ultimii ani și în alte zone prin grupul Alltrom (fost Metav), unde s-au ridicat proiecte precum Belvedere Residences, Bellemonde, Zenville sau IQON, toate localizate în Pipera. În paralel, se pregătește o nouă dezvoltare pe Fabrica de Glucoză, cu peste 600 de apartamente deja autorizate. În 2022, Popoviciu a vândut și parcul industrial Metav din Băneasa, într-o tranzacție cu dezvoltatorul belgian Alinso.
Creșterea stocului total de spații de retail din România a fost modestă în 2024 – doar 180.000 mp adăugați, în scădere cu 15% față de anul anterior, conform Cushman & Wakefield Echinox. Peste două treimi din această suprafață a mers în parcuri de retail, semn că dezvoltările tip mall au încetinit, iar investițiile precum cea din Băneasa rămân o excepție notabilă pe piață.
Sursa: profit.ro
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieElectro Weekend a început mai devreme și mai amplu; reduceri extra de până la 30% la gadgeturi și electro
Super Reduceri: Televizoare TCL -30%, Accesorii Mobile -40%, Televizoare Samsung -20%! Iată lista completă!
Este momentul pentru o nouă rundă de Electro Weekend! Campania se desfășoară în perioada 10–13 octombrie, zile în care ne bucurăm de extra reduceri de până la 40%. Ofertele sunt variate, iar majoritatea produselor au intrat la promoție. Telefoanele beneficiază de reduceri de până la 10%, cu modele recente disponibile pe eMAG. Televizoarele TCL au discounturi de până la 30%, iar cele Samsung până la 20% – și lista continuă, completă în secțiunile următoare.
Găsești reduceri și la căști, cu modelele Huawei la până la 15% discount, precum și la electrocasnice mici și mari, laptopuri și multe alte produse. Mai jos vei regăsi lista completă cu categoriile, procentele de reducere și pragul de aplicare pentru fiecare ofertă.
Categorii de produse care primesc discount în cadrul Electro Weekend:
- Telefoane și Tablete – -10% extra | coș minim 300 lei
- Televizoare Samsung – până la -20% extra | coș minim 1000 lei
- Televizoare LG – până la -20% extra | coș minim 1000 lei
- Televizoare TCL – până la -30% extra | coș minim 500 lei
- Televizoare Philips – până la -15% extra | coș minim 1000 lei
- Electrocasnice mari Arctic & Beko – -10% extra | coș minim 500 lei
- Electrocasnice mari AEG – -10% extra | coș minim 500 lei
- Electrocasnice Electrolux – până la -15% extra | coș minim 100 lei
- Electrocasnice Bosch – -10% extra | coș minim 100 lei
- Electrocasnice mari TCL – până la -20% extra | coș minim 500 lei
- Electrocasnice mari Samsung – -10% extra | coș minim 300 lei
- Electrocasnice mari – până la -15% extra | coș minim 100 lei
- Produse Tefal – -20% extra | coș minim 100 lei
- Produse Rowenta – -20% extra | coș minim 100 lei
- Espressoare Krups – -20% extra | coș minim 300 lei
- Electrocasnice mici Breville & Shark – -10% extra | coș minim 100 lei
- Electrocasnice mici Daewoo – -15% extra | coș minim 100 lei
- Electrocasnice mici Zelmer – -15% extra | coș minim 100 lei
- Aspiratoare Roborock – -10% extra | coș minim 1000 lei
- Electrocasnice mici – -10% extra | coș minim 100 lei
- Produse îngrijire personală – până la -20% extra | coș minim 100 lei
- Produse climatizare – până la -15% extra | coș minim 100 lei
- Home audio Philips – până la -15% extra | coș minim 100 lei
- Căști wireless Huawei – până la -15% extra | coș minim 100 lei
- Audio Sennheiser și Bowers & Wilkins – până la -15% extra | coș minim 100 lei
- Laptopuri – -10% extra | coș minim 1000 lei
- Desktop-uri PC – -10% extra | coș minim 1000 lei
- Monitoare – -10% extra | coș minim 300 lei
- Imprimante și multifuncționale – -10% extra | coș minim 300 lei
- Supraveghere IMOU – până la -15% extra | coș minim 50 lei
- Smartwatch și Brățări fitness – -10% extra | coș minim 100 lei
- Produse IT – până la -20% extra | coș minim 100 lei
- Foto-Video, Gaming & Supraveghere – până la -20% extra | coș minim 50 lei
- Produse auto și Trotinete electrice – până la -20% extra | coș minim 100 lei
- Mobilă, casă și DIY – până la -25% extra | coș minim 100 lei
- Boilere și Instanturi Ariston – -15% extra | coș minim 100 lei
- Accesorii telefoane și tablete – până la -40% extra | coș minim 50 lei
Produs vedetă: Motorola Edge 60 Pro
Motorola Edge 60 Pro cu 12GB RAM, 512GB stocare, ecran OLED de 6,67 inch și baterie premiată de 6000 mAh scade de la 2.399 lei la doar 2.159 lei dacă aplici codul „extraelectro” în coș. Telefonul are camere Sony de 50MP, procesor puternic și certificare IP68. Găsești review-ul detaliat aici.
Specificații pe scurt:
- Baterie uriașă de 6000 mAh – autonomie excelentă, încărcare rapidă 90 W.
- Cameră triplă cu senzor Sony LYTIA 700C – poze și filmări clare, inclusiv noaptea.
- Performanță puternică – procesor MediaTek Dimensity 8350 Extreme, 12 GB RAM, 512 GB stocare.
- Construcție rezistentă – IP68/IP69, sticlă Gorilla Glass 7i, standard militar.
- Ecran OLED 6.67” Super HD, 120 Hz – culori vii, luminozitate mare și sunet Dolby Atmos.
Motorola Edge 60 Pro este un smartphone inteligent și puternic, conceput să țină pasul cu orice stil de viață. Cu ajutorul tehnologiei Moto AI, telefonul învață obiceiurile tale și îți oferă sugestii utile în timp real — de la organizarea automată a notițelor și fotografiilor până la afișarea instantă a conținutului pe TV prin funcția Smart Connect.
Camera triplă cu senzor Sony LYTIA 700C surprinde imagini clare și realiste în orice lumină, iar ecranul OLED curbat de 6,67”, cu rată de reîmprospătare de 120 Hz și sunet Dolby Atmos, oferă o experiență vizuală și audio de nivel premium. Alimentat de un procesor MediaTek Dimensity 8350 Extreme, cu 12 GB RAM și 512 GB stocare, telefonul rulează rapid și eficient. În plus, bateria uriașă de 6000 mAh cu încărcare TurboPower 90 W asigură până la două zile de utilizare, iar construcția cu protecție IP68/IP69 și Gorilla Glass 7i garantează durabilitate și rezistență de top. Oferta este aici.
Concluzie:
Acestea fiind spuse, Electro Weekend e plin de reduceri – de la telefoane și tablete, la televizoare, căști și electrocasnice. Ofertele sunt multe, prețurile bune, așa că dacă plănuiai un upgrade, acum e momentul.
Găsești toate produsele din Electro- Weekend, aici!
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieAct for Good devine și mai util; Carrefour îți oferă 10 lei în cont dacă reciclezi 20 de ambalaje
Carrefour îți dă 10 lei bonus dacă reciclezi 20 de ambalaje până pe 15 octombrie
Dacă tot strângi sticlele, dozele și PET-urile ca să recuperezi garanția, merită să le duci acum la Carrefour – au o ofertă clară, simplă și cu bonus inclus. În perioada până la 15 octombrie 2025, dacă reciclezi 20 de ambalaje și scanezi bonul/tichetul de reciclare în aplicația Carrefour, primești în plus un voucher de 10 lei în contul tău Act for Good.
Ce trebuie să faci exact? Uite pașii:
-
Reciclezi 20 de ambalaje (sticle, PET-uri, doze – orice cu garanție, la automatele din Carrefour)
-
Scanezi tichetul de reciclare în aplicația Carrefour (ai opțiune dedicată pentru asta)
-
Primești automat +10 lei voucher în contul Act for Good
Atenție, acest bonus este pe lângă cei 50 de bani per ambalaj pe care îi primești oricum prin sistemul de garanție-returnare. Așadar, la 20 de ambalaje iei 10 lei garanție + încă 10 lei bonus, deci dublu.
Totul se face din aplicație, iar banii ajung direct în contul tău digital. Oferta e valabilă doar până pe 15 octombrie, deci dacă ai sticle și doze adunate prin casă, acum e momentul să le valorifici.
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieGenius Days a început! Reduceri consistente pentru abonați și peste un milion de produse disponibile exclusiv în aplicația eMAG!
Abonamentul Genius costă acum doar 49 lei pe an; Acces garantat la cele mai mari reduceri din campania Genius Days
Sunt sigură că mulți dintre voi cunoașteți deja serviciul Genius, lansat de eMAG în urmă cu ceva timp. Începând de astăzi, abonații acestui serviciu se bucură de avantaje exclusive față de clienții obișnuiți, odată cu startul oficial al campaniei „Genius Days” – cel mai mare eveniment de shopping dedicat membrilor eMAG Genius. Între 7 și 9 octombrie, retailerul promite trei zile pline de surprize, discounturi de neratat și oferte GENIALE, disponibile direct în aplicația eMAG.
Este o ocazie perfectă pentru a achiziționa tot ce ai nevoie pentru casă – de la electrocasnice, unelte și scule, până la cadouri pentru cei dragi, haine de toamnă-iarnă sau chiar cafea sau detergent.
Iată câteva dintre cele mai atractive și de interes categorii din campania actuală:
- Electrocasnice mari Beko – -10% EXTRA
- Produse Samsung – până la -20% EXTRA
- Produse LG – până la -20% EXTRA
- Produse Philips – până la -20% EXTRA
- Produse Dyson – -10% EXTRA
- Produse Tefal și Rowenta – -25% EXTRA
- Electrocasnice mici Ninja – -15% EXTRA
- Electrocasnice Electrolux și AEG – -15% EXTRA
- Electrocasnice Bosch – -15% EXTRA
- Îngrijire dentară Oral-B – -20% EXTRA
- Produse Xiaomi – până la -15% EXTRA
- Produse IT & mobile Lenovo – -10% EXTRA
- Grădinărit – până la -20% EXTRA
- Unelte și scule Bosch – -15% EXTRA
- Iluminat Philips Hue – -25% EXTRA
- Seturi de construcție LEGO – până la -30% EXTRA
- Ținute fashion Puma – până la -30% EXTRA
- Ținute fashion Skechers – până la -30% EXTRA
- Încălțăminte bărbați – până la -30% EXTRA
- Scaune auto și cărucioare copii – până la -25% EXTRA
Lista de categorii incluse în campania Genius Days este una extrem de variată, acoperind aproape orice nevoie sau preferință. Potrivit eMAG, sunt disponibile peste 1 milion de produse reduse, așa că ai de unde alege, indiferent dacă vrei să-ți reîmprospătezi garderoba sau să-ți modernizezi casa.
Promoție tentantă pentru cei care se abonează acum!
Dacă vrei să te pregătești cum se cuvine pentru Black Friday, marele eveniment de shopping care va avea loc peste o lună, pe 7 noiembrie, acum este momentul perfect! În perioada 7–9 octombrie, poți profita de oferta specială eMAG Genius, care îți permite să îți activezi primul an de abonament la doar 49 lei, în loc de 99 lei.
Este o ofertă excelentă, mai ales dacă intenționezi să faci cumpărături din campania actuală Genius Days, dar și o investiție inspirată pe termen lung — mai ales dacă ai deja în plan achiziții pentru Black Friday.
Serviciul Genius, implementat de eMAG, oferă abonaților o serie de beneficii exclusive față de clienții obișnuiți. Aceștia beneficiază de livrare gratuită la easybox și FANbox pentru produsele marcate Genius, cu o valoare minimă de 30 lei, economisind astfel până la 1199 lei pe an. De asemenea, produsele Genius de minimum 100 lei livrate de eMAG au transport gratuit prin curier. Abonații au acces la oferte exclusive și campanii speciale disponibile în aplicație, livrare rapidă a doua zi, iar în București chiar livrare în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 12:30. În plus, serviciul oferă retur gratuit în 60 de zile, iar cu opțiunea Genius Family, beneficiile pot fi împărțite cu o persoană dragă, valabile în cinci magazine online partenere.
Toate ofertele sunt aici!
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieNoua campanie Marțea Mastercard îți aduce 10% cashback la cumpărături online
Marțea Mastercard e din nou activă; primești până la 100 lei cashback la cumpărături online
A început o nouă ediție Marțea Mastercard, iar dacă plătești online în zilele de marți cu un card Mastercard înscris în campanie, poți primi bani înapoi. E valabil între 7 octombrie și 30 decembrie, doar la comercianți din România și doar cu carduri înregistrate pe platforma oficială.
Ce primești mai exact:
- 10% cashback la prima plată online din campanie (marțea), în limita a 50 lei per card;
- 10% cashback la fiecare plată făcută prin Click to Pay, tot în limita a 50 lei per card.
Poți înscrie mai multe carduri Mastercard (debit sau credit, persoane fizice, emise în România) și primești cashback separat pentru fiecare. Nu intră în promoție cardurile business, preplătite, de masă sau cele emise în afara țării.
Ca să beneficiezi și de bonusul pentru Click to Pay, trebuie să îți adaugi cardul în sistemul Click to Pay (nu doar în programul Marțea Mastercard). Poți face asta direct din pagina de plată a comercianților sau din aplicația băncii tale, dacă apare pictograma specifică.
Înscrie-ți cardul acum și recuperează până la 100 lei doar pentru că faci cumpărături online, marțea.
Mai multe detalii aici!
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieModa accesibilă ajunge în București; Lefties își deschide primul magazin în AFI Palace
Primul Lefties din Capitală; haine de brand la prețuri mici în AFI Palace
Lefties, brandul cu haine ieftine din portofoliul grupului Inditex, își face în sfârșit loc și în Capitală. După ce și-a început expansiunea locală în 2023, cu un prim magazin în Craiova, retailerul spaniol a ales Bucureștiul ca următoarea oprire, iar AFI Palace Cotroceni este mall-ul în care se va deschide primul său magazin din oraș.
În acest moment, compania a început procesul de recrutare pentru noii angajați, fără să anunțe însă data exactă a deschiderii. Sunt disponibile 20 de posturi diferite, inclusiv pentru manager de magazin, manager adjunct, asistent manager, manager operațional și merchandiser vizual. Procesul de selecție este activ, iar cei interesați pot deja aplica.
Lefties devine tot mai prezent în România
Deși face parte din același grup cu Zara, Bershka sau Stradivarius, Lefties a fost mult timp absent de pe piața românească. Brandul era cunoscut inițial ca outlet pentru colecțiile Zara din sezoanele trecute, însă între timp a devenit un brand cu colecții proprii, cu prețuri foarte accesibile.
În România, rețeaua Lefties a crescut repede: după Craiova, au urmat magazine în Timișoara, Suceava și Ploiești. Deschiderea din București marchează a cincea locație a brandului în țară și vine la doi ani de la intrarea oficială pe piață.
Parte din strategia globală de expansiune
Lefties este prezent în 16 țări și este una dintre mărcile de modă cu cea mai rapidă dezvoltare din portofoliul Inditex, unul dintre cele mai mari grupuri de fashion din lume. Compania vizează în special clienții tineri sau cu buget redus, fără să compromită designul sau tendințele actuale.
Deși nu este confirmată o dată oficială pentru deschiderea magazinului din București, alegerea unui spațiu în AFI Palace, unul dintre cele mai vizitate centre comerciale din Capitală, indică o mișcare strategică bine calculată.
Sursa: economica.net / shoppingcityploiesti.ro
Autor: Claudia Gheorghe
DistribuieevoMag anunță mutarea într-un spațiu mai mare; află unde și de când e valabilă schimbarea
evoMag se reorganizează; nou spațiu pentru clienți, din 6 octombrie
evoMag își schimbă adresa de ridicare a comenzilor începând cu 6 octombrie, mutându-se într-un spațiu mai mare, mai bine organizat și, promite retailerul, „mai rapid”. Noua locație este în Sector 3, pe Drumul Între Tarlale, nr. 150-174, cu acces din Drumul Balta Plopului.
Dacă ajungi cu mijloacele de transport în comun, cele mai apropiate variante sunt:
- Metrou – stația Anghel Saligny
- Autobuz 103 sau 246 – cobori la stația Gura Racului
Mutarea nu afectează comenzile deja făcute, doar că ridicarea se va face din noua adresă începând cu data anunțată. Nu s-a specificat nimic despre modificări în programul de funcționare sau despre campanii speciale de deschidere, dar merită urmărit site-ul dacă apar noutăți.
Detalii aici!
Autor: Claudia Gheorghe
Distribuie